Vhodna implementace VPN pro GPRS pristup

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Duben 14 22:56:35 CEST 2003

Miroslav Petricek wrote/napsal:
: Dobrý den,
:
: pro jednoho zákazníka hledám vhodnou implementaci pro plnohodnotný VPN
: přístup do podnikové sítě skrze gateway běžící na Red Hat Linuxu 7.3.
: Klientský operační systém bude MS Windows XP a klienti se budou
: připojovat přes GPRS od Eurotelu.

: S toho co jsem zatím zvažoval, tak CIPE IMHO nepodporuje Windows XP a
: FreeSWAN zase nelze provozovat přes GPRS (eurotel snad nepropouští GRE
: a další protokoly čtvrté vrstvy, které snad IPsec používá).

   Ale jo, CIPE z WinXP do Linuxu chodí, dokonce vím i o člověkovi, který
to používá. Takže by s tím neměl být problém. Sice nepoužívá GPRS, ale
vzhledem k protokolu CIPE to funguje.  (Přes GPRS to chodí zase mně, ale
ne z Windows :-)

  s pozdravem

Věroš Kaplan
--