Efektivni zjisteni vlastnika souboru

Filip Hroch hroch na physics.muni.cz
Úterý Duben 15 10:38:36 CEST 2003

Ciao

hm, zkusil bych find (pekne priklady pouziti jsou v info souboru).
Delal jsem nedavno podobnou akci kdy jsem menil casti uzivatelu
taky jednu grupu na druhou s podobnym mnozstvim dat a bylo to tak
na hodinku.

find adresar -uid 1000-2000 -exec chgrp '{};'

Je to tedy silena syntax a je to docela nebezpecny, ale zato rychly.

FH