velikost swap odilu

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Úterý Duben 15 10:56:38 CEST 2003

> ma zmysel - linux za snazi optimalizovat vyuzitie pamate tak, ze kazda
> stranka ktora nepochadza z namapovaneho suboru, ma svoju kopiu na swape. V
> pripade ze ju treba odswapovat a nebola zmenena od poslednej synchronizacie
> (to si kernel postrazi) moze byt skratka zahodena. Takze sa tymto redukuje
> pocet zapisov na disk.

To se mi nezda. Kdyz se podivam na free, mel bych mit podle Vaseho
tvrzeni odswapovano mnohem vic. Nebo Vam nerozumim?
***
bash-2.05a$ free
              total       used       free     shared    buffers    cached
Mem:        119020     113776       5244          0      27544     48772
-/+ buffers/cache:      37460      81560
Swap:       133016      15484     117532
***

--
Jirka 'Eagle' Novák
registered linux user #173581