ATI AIW Radeon 7500 + TV out

Petr Vlk Cizek Petr.Vlk.Cizek na seznam.cz
Úterý Duben 15 13:54:23 CEST 2003

Dobry den.

Rad bych svou videokatu vyuzil tak, ze na "normalnim" vystupu (VGA)
budu mit pripojeny monitor a na "composite video" pripojeny televizor.
A na techto dvou vystupech bude na kazdem neco jineho (typicky na
televizor vystup z mplayeru nebo VF vstupu, na monitor pracovni
plocha KDE).

Podle ruznych navodu na netu jsem dokazal v XF86Config-4 vytvorit dve
"device" (a tady uz zacinaji problemy - jaky maji mit driver? jednu
mam "radeon" a druhou "fbdev"), dva "monitor" a dve "screen". Jedine,
ceho dosahnu je to, ze mam stejne obrazovky na televizi a na monitoru.

Mohl by me nekdo navest na nejake How-To (sam jsem jich nasel nekolik,
ale vetsinou mely nejakou chybycku - tykaly se matroxe, monitoru a
LCD, nebo dual-head karty-dva VGA vystupy), ktere bych pochopil i ja?
Pripadne pokud to nekomu chodi, mohl by mi poslat XF86Config-4?

Dekuji.

konfigurace:

karta "Hercules 3D Prophet All-In-Wonder 7500", coz je vlastne ATI AIW
Radeon 7500

distribuce Mandrake 9.1
  jadro 2.4.21-0.13mdk
  XFree 4.3.0
  KDE   3.1

P II 450, 320 MB RAM,
monitor Smile 15", televizor Samsung 21"

Vlk