MySQL znovu nacisto

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Duben 15 15:18:55 CEST 2003

> pred nejakym casem jsem si zacal hrat s MySQL podle jedne knizky o PHP a
> "trosku" jsem si rozvrtal prava v MySQL. Lze nejak jednoduse uvest MySQL
do
> stavu v jakem je po ciste instalaci (z RPM :-)? Jedna se o RH 6.

Shodit MySQL, smazat databazi mysql (tam jsou ulozeny vsechny zaznamy o
pravech) a pak spustit a ted nevim, jak presne se to jmenuje, ale je to
popsano v dokumentaci. Je to bud script, nebo nejaky klient s nejakym
parametrem, ktery provede prvotni nastaveni MySQL (obdoba "pruvodce prvnim
spustenim" z Windows :-)))
A nebo pomoci nejakeho klienta pomazat v databazi mysql co tam byt nema a
flushnout.

S pozdravem Zdenek Bohm