Denni backup

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Úterý Duben 15 16:26:38 CEST 2003

Dne úterý 15 duben 2003 16:02 jste napsal(a):

> Asi ano, ale imho je to docela spatne. :: znamena pouziti modulu, : znamena
> pouziti cesty. Ze pouziti cesty rsync spojuje s pouzitim ssh je sice pekne,
> ale zavani to premyslenim za uzivatele (a moc tomu tedy neverim).

> Ano, spravne. -e ssh je spravnejsi cesta. Jinak rsh != ssh :-) A jak z toho
> uryvku vyplyva, ze pri pouziti : misto :: se pouzije ssh a ne rsh? "Such as
> rsh or ssh" nezni moc jednoznacne...

Presne tak. Kdyz pisu nejake obecnejsi skripty, tak casto ocekavam,
ze je budu pouzivat par (hodne) let. A treba i ne jen na stejnem unixu/linuxu.

Takze povazuji za lepsi nespolehat na to, ze ':' v ceste znamena rsh/ssh.
Bude to znamenat navzdy? A ze rsh := ssh. Lepsi je to tam napsat explicitnim
parametrem (pokud to jde). Ruka mi neupadne.
A az mi zalohovaci skript za 4 roky zbuchne, ze rsync nezna --rsh, budu
vedet, ze se neco vyznamneho zmenilo.

ivo