mc, mutt a spol. zrusi cestinu na konzoli

Karel Babka dekls na top.cz
Středa Duben 16 00:01:22 CEST 2003

Tomáš Janoušek wrote:
> Myslim, ze kdyz to date do i18n a znovu se prihlasite, tak se udela ten LANG,
> pak na roota date `setsysfont`,`loadkeys cz`, a pokud to jeste nebude to prave,
> tak na kazde konzoli date `charset G0 iso02`.

Zkusil jsem /etc/rc.d/init.d/keytable restart a změny se též provedou,
jak vyplývá z
obsahu LANG. Avšak problémy přetrvávají, i když v trochu jiném obsazení:
Spustím mc, prohlížím texťák s diakritikou, O.K.
Spustím w3m, prohlížím Linuxzone.cz, O.K.
Vrátím se do mc a namísto nabodeníček - čtverečky.

Mapa znaků se zřejmě přepíše... Čím a proč, nevím

--
Ing. Karel Babka
DEKL&syn software