vyvojovy nastroj pro web.

Radek Červinka radek.cervinka na centrum.cz
Úterý Duben 15 22:47:20 CEST 2003

Kylix, podivejte se na muj serial na rootu. Venoval jsem se tam asi ve dvou
clancich tomu co to umi s webem a muzete v tom delat uplne vse.
Navic to muzete programovat v Delphi a vysledek prelozit kylixem.
Je to nejen rychle na tvorbu, ale jelikoz vysledkem je nativni kod
pro procesor tak i dabelsky rychle provadeni (jak cgi,
tak modul pro apache).

Muzu vam o tom napsat vic.

Podle mne je to daleko pred vsim co je jinak na web.
Doufam ze mne v konferenci neroztrhaji.

Radek