Script na parsovani souboru kvuli internetovym adresam? (dodatek)

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Středa Duben 16 02:58:04 CEST 2003

On Wed, 16 Apr 2003, Matous Jan Fialka wrote:

> Hezke, moc hezke :-)
>
> Dekuji za upozorneni, neznal jsem to. Ale jak to mam pouzit v mem
> ~/.procmailrc ? Nejak se mi to nedari rozchodit ani tak, aby to fungovalo
> jako filtr ze souboru do souboru na prikazove radce... :-(
> Jo, abych nezapomel, vysledny soubor by mel byt normalni *textovy* soubor!
>
> Dekuji...

Pardon, ze takhle prodluzuju tenhle thread, ale...

Ted najednou koukam... a vidim: Ono to navic najde i emailove adresy
(retezce s "@", napriklad to naleza veci jako:
"mailto:nekdo na nekde.neco.xx"), coz tedy rozhodne nepotrebuju (a ani netusim,
jak bych mel upravit ten regulerni vyraz, podle nehoz to vyhledava...)

Poradite? (hlavne ohledne toho, jak to mam pouzit v tom ~/.procmailrc)

Dekuji.

--
Matous Jan Fialka     Variable computing Prague
Varcomp E-Mail: director.varcomp.prague na post.cz