graficky MUA neagresivni vuci /var/spool/mail?

Petr Olsak petr na olsak.net
Středa Duben 16 10:30:00 CEST 2003

> Pristupovat k tomu /var/spool/mail/user prez IMAP? T.j. rozbehnout tam
> IMAP server a z klientu jit ne primo ale prez IMAP.

>         Alternativní cesta je používání nějakého webmailu postaveného
> nad imapem. Mezi výhody patří:

Zatim dekuji, ale nejsem uspokojen.

Ja jsem svuj dotaz formuloval jasne: zda existuje graficky MUA, ktery muze
primo pracovat s /var/spool/mail/user, jako to dela /bin/mail.

O moznosti imapd samozrejme vim a nechtel jsem zdrzovat duvody, proc ho
nechci pouzit. Otazka je jasna: graficky MUA bez procesu stahovani posty,
protoze posta sama od sebe prichazi na _lokalni_ /var/spool/mail/user.
Neni tedy nutne se kvuli pristupu k tomu souboru znovu autorizovat a
komunikovat s nejakym damonem. Drbat se pravou rukou za levym uchem.

Existuji takove MUA nebo ne?

Dekuji

Petr Olsak