Dualuser Xfree86 - klavesnice

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Duben 16 11:05:41 CEST 2003

Ladislav Dobias wrote:
: Ahoj,
:
: zkousim rozbehat na Matrox G450 dual-user konfiguraci
: XFree podle navodu na strance
:   http://cambuca.ldhs.cetuc.puc-rio.br/multiuser/g450.html
: Grafika chodi v pohode, ale mam problem, ze mi po
: spusteni Xfree86-1st prestane chodit klavesnice, reaguje pak
: jiz jen na SysRQ (napr. saK).
:
: Nevite co s tim? V single-head i dual-head konfiguraci chodi
: v poradku, ale v dual-user nechodi...

	A jak presne se to chova? Co znamena nechodi klavesnice?
Kdyz pustite samostatny xserver a program xev a mackate tlacitka,
co dostava xev za udalosti?

	Stavalo se mi, ze na druhe hlave nebylo po startu mapovani
keycode->keysym (vsechny klavesy vysilaly NoSymbol). Tomu lze pomoci
napriklad natazenim xmodmapy pomoci programu xmodmap.

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|