zivotnost cd_rom

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Středa Duben 16 13:12:02 CEST 2003

On Wednesday 16 April 2003 12:21, Jan Klügl wrote:

> Sorry za OT, ale uz jsem to nevydrzel.
> Mam teac 32x a pekne me vytaci. Kdyz jsem ji mel na jedne ksande
> s diskem [WD 3G], velmi casto se resetovala [zvuk jako pri
> rebootu], coz znamenalo tuhy stroj dokud se nevysunula a nezasunula
> zpet. Kdyz jsem disk odpojil, je to lepsi, ale dela to porad.
> Mene casto.
> Cte dobre, ale kdyz v prubehu 30min filmu masina 3x zmrzne,
> je to na povazenou :-(
> Myslim ze pristi CD-ROM nebude Teac.

hmmm, ze ju mate na jednom kabli spolu s diskom? ak ano, dajte ju na
samostatny kanal; nejak podobne sa mi dost casto sprava cd-rom
(akakolvek) ak je pichnuta na jednom kabli s diskom; inac je dost dobry
napad film pred pozeranim skopcit na disk a pozerat odtial (ak je dost
miesta) -ale to asi zavisi od vkusu; inac samozrejme nic nie je
bezchybne ale v porovnani s vacsinou inych cd-rom je to (podla mna) asi
jedna z najlepsich volieb;

--
laco.