Haluz

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Středa Duben 16 15:00:35 CEST 2003

On Wed, Apr 16, 2003 at 08:59:07AM +0200, Petr Beneš wrote:

> Hmmm, a neni nahodou v dmesg nejaka Ooops?
> Petr

Nic :( A kdyz jsem ten pocitac restartoval, tak to prestalo, ale
polovina programu stale pada na sigsev.

Asi bych to videl na memtest, nevite kde by se dala sehnat hotova
bootovaci disketa s nim, abych ji nemusel vytvaret? Ale hlavne mi vrta
hlavou, ze to zacalo naprosto samo od sebe, potom co jsem na tom
pocitaci bez problemu nekolikrat zkompiloval jadro, daemontools, qmail
a nekolik dalsich programu. A padaji i programy linkovane staticky
takze poskozenim knihoven to nebude.

A kdyz pocitac restartuji, tak nekolik minut az hodin bezi a potom to
zacne znovu.

(ted jenom doufam, ze tenhle mail se posle)

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

7. Neozbrojena sekta neni sektou.
-- Universalni pravidla pro sekty