KOMERCE: Prijem predobjednavek na SuSE Linux 8.2

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Duben 16 15:57:00 CEST 2003

On Wed, Apr 16, 2003 at 03:24:59PM +0200, Petr Kania wrote:

> Tento titulek nebyl uveden primo v subjektu a v zadnem pripade nema
> byt arogantni - je pouze jednoduchy. Linux je obecne znamy pojem,

 Neobhajujte se, zde to nema cenu. Kazdy to pochopil ne tak jak
 jste to puvodne myslel, ale tak jak kdo to pochopit chtel....

On Wed, Apr 16, 2003 at 03:35:26PM +0200, BOBO wrote:
> A souhlasi s tim SuSE? Je ten co nabizi predobjednavky vubec
> distributor? Nevim o tom, ze by se dal Suse volne stahnout coby ISO a
> pokud je nekdo prodava, asi neco porusuje. Ja sem si distribuci koupil
> za tezkych x-tisic korun tezkych a pokdu bych to kopiroval, tak za
> ucelem navratu investice a to se nazyva jak? Podnikani? a mozna
> blabolim.....

  Ano, mate naprostou pravdu, blabolite. Ale to nevadi v postupne se
  kupicim hnoji teto konference se to ztrati.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/