[Fwd: Re: vsftp Bylo (RE: KOMERCE: Prijem predobjednavek na SuSE Linux 8.2)]

BOBO b2 na quick.cz
Středa Duben 16 15:58:46 CEST 2003

:o))) ja nechtel resit SuSE ale uz jsem nemohl....
vsftp....startuje automaticky, to je Oook. Ale po instalaci jako default
je tusim nastaven pro anonymni uzivatele. Nebo neumim cist. Snaziil jsem
se dosahnout toho co u wsftp. Zalozim usera, a nastavim pristup pres ftp
pouze do jeho home adresare. Potiz je v tom, ze at delam co delam, nelze
ze sprihlasit ani jako anonym a ani jako legalni user.
BOBO