[Fwd: Re: vsftp Bylo (RE: KOMERCE: Prijem predobjednavek na S uSE Linux 8.2)]

BOBO b2 na quick.cz
Středa Duben 16 16:14:19 CEST 2003

ne-ne, ja trubka Vam zapomel rici, ze jsou to dva uplne rozdilne
pocitace. samozrejme jsem nemichal dva ftp servery do jedne distribuce.
 Taky u toho nesedim ale premyslim :o) Shrnu to do jedne otazky a doma
se na to kouknu. "Po defaultni instalaci bezi vsftp predkonfigurovan pro
anonymni uzivatele a neni treba nic konfigurovat?" Odpoved na tohle mi
dnes bude postacovat. Dekuji,
BOBO