KOMERCE: Prijem predobjednavek na SuSE Linux 8.2

Petr Kania kania na suse.cz
Středa Duben 16 16:25:37 CEST 2003

Ano, jsou to semanticky odlisna slovni spojeni, nicmene rozdily muze
vnimat kazdy trochu jinak. Ja nevnimam "znamena" jako rovnitko, ale
jako vztah mnoziny a podmnoziny.

Mym ukolem je upozornit komunitu na moznost predobjednani noveho SuSE
Linuxu a prvni podminkou je vzbudit zajem - z tohoto duvodu jsem
zvolil tvrzeni, ktere muze byt vnimano i jako kontroverzni.

Nicmene jsem se do debaty nezapojil az do okamziku, kdy jsem byl na
zaklade tri slov "usvedcen" z arogance a netaktnosti. Samozrejme bych
chtel timto vsechny pozvat do spolecnosti SuSE, abych mel moznost
ocistit sve jmeno a zaroven jim ukazat prednosti noveho SuSE Linuxu
8.2.

Toto pozvani samozrejme plati i pro vsechny ostatni cleny teto
zanicene konference.

--
Best Regards / S pozdravem,

Petr Kania
Production and sales manager / Vedouci oddeleni produkce a prodeje
SuSE CR, s.r.o.                  e-mail: petr.kania na suse.cz
Drahobejlova 27                  tel: +420 2 96 54 23 73
190 00 Prague 9                  fax: +420 2 96 54 23 74
Czech Republic                   http://www.suse.cz