Baví vás to? Mne ani trochu.

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Duben 16 17:21:17 CEST 2003

On Wed, Apr 16, 2003 at 04:49:02PM +0200, Radek Vybiral wrote:

> Petře, o žádném negativním náboji nemůže být ani řeč.
> Linux je registrovaná ochranná známka, zapsaná jak v US tak v ČR, takže
> spojení "Linux znamená SuSE" je nesprávné a při dalším zkoumání by se
> zřejmě došlo k tomu, že se opravdu porušují pravidla na ochranu.
> Linux znamená operační systém, SuSE je celá distribuce, takže už tohle je
> dost nešťastné spojení.

Proboha, lidi, nechcete už si konečně dát studenou sprchu a začít se
zabývat něčím užitečným? Místo problematiky Linuxu se tu v poslední
době řeší právní otázky, někteří jedinci jsou schopni neuvěřitelné
množství energie vyplýtvat na snahu zkoupat každého za nepřesnou
formulaci nebo drobné nedopatření, které sice vzápětí napraví, ale
podle jejich mínění by za to asi měl pykat celý život.

To si opravdu myslíte, že tímhle nějak prospějete dobrému jménu
linuxové komunity? Pokud se tedy za této situace vůbec ještě o nějaké
komunitě dá mluvit. Jsem tímto vývojem krajně znechucen.

                                                       Michal Kubeček

P.S. Neberte si to osobně, zdaleka se to netýká konkrétně vás, jenom
mi zrovna nad vaším mailem došla trpělivost.