Iptables a postovy server

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Duben 16 18:31:27 CEST 2003

   From: Petr Šobáň <soban na centrum.cz>
   Date: Tue, 15 Apr 2003 10:09:46 +0200

   > Jednoduse povolit prislusné porty na firewalu.
   >
   > man iptables :-)
   >
   > Porty víte takže je to jednoduché, na tom 192.168.1.2

Takto nemůžete odpovědět, protože autor nespecifikoval, z jakých IP adres
bude přistupovat (tedy jestli se půjde přímo na poštovní server nebo pakety
budou putovat přes router). Abych se přiznal, tak jsem také nepochopil,
proč původní autor zmiňoval i router s IP adresou 192.168.1.1, ale požádal
jsem ho o doplnění dalších informací, abychom mu mohli poradit.
--
Pavel Janík

#define BB_STAT2_TMP_INTR    0x10    /* My Penguins are burning.
Are you able to smell it? */
                  -- 2.2.16 include/asm-sparc/obio.h