wine a MSAccess, chodi to?

Juraj Chlebec jchlebec na studiostyle.sk
Středa Duben 16 20:30:34 CEST 2003

Pavel Stehule wrote:
> Zdravim,
>
> priznavam se, ze jsem se ani zatim nesnazil vyzkouset funkcnost winu s
> MSAccessem. Mate nekdo pozitivni zkusenost s provozem? Mam data v Accessu a
> chci je zkonvertovat do PostgreSQL (a zaroven pripravit odpovidajici INSERT
> dotazy pro Access). K tomu mam pouze jeden pocitac, takze nez se dam do
> shaneni a konfigurace dalsi masiny, tak bych zkusil wine.
>
> Diky
> Pavel

vcelku slusna varianta je skusit pouzit vmware ma ktory dat bud win
alebo linux - podla toho kde sa bude prevadzkovat ten prevod :) Riesil
som tak predvadzanie aplikacie ktora bezala na FreeBSD,
Apache+PHP+PostgreSQL

Juro Chlebec