Haluz

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Čtvrtek Duben 17 09:29:00 CEST 2003

On Wednesday 16 April 2003 15:00, Jakub Maa01 Jirků wrote:
> Asi bych to videl na memtest, nevite kde by se dala sehnat hotova
> bootovaci disketa s nim, abych ji nemusel vytvaret? Ale hlavne mi
> vrta hlavou, ze to zacalo naprosto samo od sebe, potom co jsem na tom
> pocitaci bez problemu nekolikrat zkompiloval jadro, daemontools,
> qmail a nekolik dalsich programu. A padaji i programy linkovane
> staticky takze poskozenim knihoven to nebude.

nepretaktovaval si? mas dobre vetranie v skrini? ake mas teploty
procesora/chipsetu/disku/a pod.? co sa stane, ked pamat vymenis za inu,
robi to tiez? skus na tom po tych par minutach kedy to funguje ok
prekompilovat nieco narocne -jadro, mozila, open office a pod. co to
spravi? capne to?

tipoval by som to bud na prehriaty comp alebo spatnu pamat; v tom druhom
pripade fakt skus memtest (preboha, naco xces hotovu disketu?
kompilacia memtestu zaberie asi 30 sekund a vytvorenie diskety z neho
dalsich tridsat...);

--
laco.