Ceske fonty pro Qcad

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Čtvrtek Duben 17 09:39:17 CEST 2003

On Wednesday 16 April 2003 15:59, _ - wrote:
> Poradite kde najit ceske fonty pro Qcad?

no, qcad sice nepouzivam ale predpokladam, ze pouziva klasicku schemu
xserver alebo xserver+xfontserver; pouzi bud ttf fonty z m$ win (ak
samozrejme mas legalnu kopiu aj ked nejake este pred casom vystavovali
na strankach ako volne stiahnutelne), potom ekvivalent v iso8859-2
kodovani k standartnym fontom v iso8859-1 dodavanymi s xfree ponuka
www.biz.net.pl;

no a ak nevyhoveju vyssie uvedene, google rad poradi, som sa cudoval
kolko stranok s roznymi volnymi fontami som nasiel ked som volakedy
nieco vhodne pre seba hladal;

--
laco.