SQUID a FTP

Pavel Korner pkorner na vakmb.cz
Čtvrtek Duben 17 10:42:22 CEST 2003

Jo, jo diky...
Takze pokud se chci pripojit kvuliva uploadu,
musim se
ad a) pripojovat primo, ne pres proxy, tj do nastaveni site pocitacu v LAN
pridat i DNS servery
(tomu jsem se chtel vyhnout)
ad b) pouzivat NAT (kterou samozrejme pouzivam, vcetne firewallu)

Jak vypada "aplikacni proxy server"?

diky
Cochtan

>V prohlizeci mam nastaveno, aby pouzil proxy i pro ftp protokol.
>Proste si zkuste tohle:
>telnet proxy 3128
>GET ftp://user:pass@ftp_server/pub/

Telnet je zakazany a ssh ted tady nemohu pouzit :-(

>A po dvou odradkovanich by vam mel vypsat adresar.
>Teda pokud nemate jeste autentizaci na proxy serveru.

nemam

>A ted jsem si jeste vsimnul, ze chcete delat upload souboru.
>To bohuzel squid neumi. Takze vam nezbyde nic jineho nez
>na proxy nainstalovat bud aplikacni proxy server pro ftp,
>nebo pouzit NAT a povolit ho pro ftp. Upload souboru umi prohlizec
>jen v pripade, ze komunikuje primo s ftp serverem.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 973 257 874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 973 257 620	518 16 Dobruska  tel: +420 777 623 639