SQUID a FTP

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Čtvrtek Duben 17 09:45:26 CEST 2003

On Thu, 17 Apr 2003, Karel Dudasek wrote:
> A ted jsem si jeste vsimnul, ze chcete delat upload souboru.
> To bohuzel squid neumi. Takze vam nezbyde nic jineho nez
> na proxy nainstalovat bud aplikacni proxy server pro ftp,
> nebo pouzit NAT a povolit ho pro ftp. Upload souboru umi prohlizec
> jen v pripade, ze komunikuje primo s ftp serverem.
Nedalo mi to a vyzkousel jsem to s timto vysledkem:
Squid umi i upload souboru. Mozilla1.3 mi upload nedovolila,
IE ano a netscape 4.7x taky ano.
Takze i upload souboru na ftp je mozny i pres squid.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 973 257 874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 973 257 620	518 16 Dobruska  tel: +420 777 623 639