zivotnost_cdrom

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Čtvrtek Duben 17 09:50:30 CEST 2003

On Wednesday 16 April 2003 19:18, Jiří Dvořák wrote:
> Jinak pro upresleni namatkou ty predchzi CD co mi zhebly byt teac
> acer mitsumi sony, mimo mitsumky jen cteci cdromy, takze se mi fakt
> zda nejake divne zi mi tak kapou, v druhym pocitaci umistenym jinde
> mam cca 5let tu samou cd a ok.. ,

no, to si mal napisat ako prve; cd-rom nebude vinna; vymen zdroj alebo
dosku;

> A este jeden dotas neni nejaky sw ktery  z sensors dokaze nejak
> prehledne zapisavot (logovat) do souboru prekroceni nastavenych

sensors dokazu vypisovat len napatia pre ktore ktore je stavany
monitorovaci chip (povacsinou to byva 12, 5, 3.3, potom core pre
procesor); aj ked niektore dosky maju vyvedenu smb zbernicu (napr. moja
abit vp6) a teda si (nielen teoreticky) mozes postavit (a samozrejme aj
napisat ovladac) monitorovanie cohokolvek co ta len napadne; navod ako
na vec je na strankach lm_sensors;

--
laco.