Ako zhodit druhy linux?

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Čtvrtek Duben 17 10:39:12 CEST 2003

a co tak tu upsku monitorovat cez apcupsd ? zvlada aj sietovy rezim, presne to co potrebujete. instaluje sa bez problemov, prakticky vsetko si detektne sam, a nepotrebujete vymyslat ziadne divoke riesenia. ono jedna vec je povedat ze chceme shutdownut, druha je prebrat vsetky "ale co ak"... napr. shutdown druhej masiny musi byt (logicky) spusteny skor, ako shutdown masiny s upskou. ale co ak prave vtedy nabehne prud, druha masina sa vypne a uz nezapne, a prva ostane bezat? alebo, co ked sa druha masina bude shutdownovat dlho, prva kratko, a prva povie ups-ke napatie skor nez sa stihne dokoncit druha? imho, ked sa uz investuje do upsky, treba ju aj poriadne nasetovat, inak moze spravit viac skody aho keby tam vobec nebola..