squirrelmail

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Čtvrtek Duben 17 10:48:31 CEST 2003

Matus "fantomas" Uhlar <uhlar na fantomas.sk> writes:

> Petr Balas <petr-news na balas.cz> wrote:
> -> Neni potreba se prihlasit, vlezt do nastaveni a nastavit si ze preferovany
> -> jazyk je slovenstina? To vse bohuzel pro kazdeho cloveka.
>
> keby 'kazdy clovek' nebol taky hnusne lenivy a nastavil by si preferovany
> jazyk vo svojom browseri, tak by to potrebne nebolo. HTTP/1.1 ma totiz
> presne a genialne definovany sposob ako si vybrat z moznosti tu svoju, co sa
> da uplatnit pri vybere jazyka aj inde.
>
> Plati to u www.debian.org, www.google.com a tiez u IMPu... zrejme sa najde
> milion dalsich prikladov.

> [...]

Nemate tak uplne pravdu, kdyz prijdu do kavarny v Cine, tak asi nebudu
chtit cist postu v cinstine, ale v cestine, tudiz musim mit moznost
nastavit si interne v aplikaci preferovany jazyk.

Nehlede na to, ze se puvodni problem muze taky tykat toho, ze ma dotycny
vygenerovane jine locale nez veverka potrebuje...

O.

--
Ondrej Sury - co/CTO                Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6