par prikazov a TIME

mailing na lentus.sk mailing na lentus.sk
Čtvrtek Duben 17 13:27:07 CEST 2003

Prajem pekny den

Potrebujem pomoct s par prikazmi.
Snad mi helfnete s vytvorenim skriptu / "zrurovanim" par veci, aby som
docielil:
1. najdi vsetky subory v adresari X, kt. maju viac ako 100MB a su starsie
ako 5 dni a zmaz
cize nieco ako find ak > 100MB ^ older>5_days | rm *
ale co som skusal, to som skusal a big_nichts ;)
to si xcem radsej urobit do skriptu + v nom vytvorit premenne a potom to
jednoducho len v skripte (pocet MB a dni) zmenit a thats all

2.
change time a modified time - aky je v tom rozdiel?

access time - meni sa aj pri precitani? (ak nie, tak na co vlastne sluzi?)

2B.

ak mi MC vypise njaky cas - kt. z tych troch to je?

celkovo bezny cas, kt. sa uvadza pri beznych prikazoch typu LL - kt. z
menovanych troch to je?

Majte sa pekne

MLS