Ako zistit ku ktoremu baliku patri subor.

vec Richard alyosha na dynacom.sk
Čtvrtek Duben 17 15:50:30 CEST 2003

Citácia Miloslav Trmac <mitr na volny.cz>:

> dpkg -S

To som uz skusal, ale volaco saom asi nepochopil.  Urobil som maly test:

RH:
# rpm -qf /etc/passwd
# setup-2.1.8-1

Debian:
# dpkg -S "*passwd"   # ked som uviedol plnu cestu, tak som z toho nedostal nic.
makepasswd: /usr/share/doc/makepasswd
passwd: /usr/share/doc/passwd
base-passwd: /usr/sbin/update-passwd
passwd: /usr/sbin/chpasswd
passwd: /usr/bin/gpasswd
whois: /usr/bin/mkpasswd
base-passwd: /usr/share/base-passwd
passwd: /etc/pam.d/passwd
passwd: /usr/bin/passwd
base-config: /usr/lib/base-config/20passwd
makepasswd: /usr/bin/makepasswd
passwd: /usr/sbin/dpasswd
base-passwd: /usr/share/doc/base-passwd

ocakaval som ze v jednom s resultov bude aj: meno_balika: /etc/passwd

> P.S. ta signatura je vetsi nez obsah !
Videl som aj väcsie, ale OK do mailinglistu to uz nedam :-)

--

Svec Richard