par prikazov a TIME

mailing na lentus.sk mailing na lentus.sk
Čtvrtek Duben 17 15:54:41 CEST 2003

> find (1):
>        -mtime n
>               File's data was last modified n*24 hours ago.
>        -size n[bckw]
>               File uses n units of space.  The units are 512-byte
>        -print0
>               True; print the full file name on the standard out-
>               put, followed by a  null  character.   This  allows
> xargs (1):
>        --null, -0
>               Input filenames are terminated by a null  character
>               instead  of by whitespace, and the quotes and back-

> [...]
1. ako ste ziskali ten vypis man stat - nic take nenajde
2. OK, ale ja nerozumiem, aky je rozdiel medzi modification a modification -
kedze podla mna je to to iste
cize v com je rozdiel?

> Nebo kupodivu ls (1):
>       -c     with  -lt:  sort  by, and show, ctime (time of last
>               modification of file status information)  with  -l:
>               show  ctime  and  sort  by  name otherwise: sort by
>               ctime

> Proto je to snad access time.

> Nevím sice, co je to LL,
> bash: LL: command not found
myslel som ll, man ll
kvoli prehladnosti/odliseniu som prikazy pisal velkym - DD, LL, PING - ale
kedze tie "kratsie" obcas "ujdu" ludom, tak pouceny budem pisat/zvyraznovat
inak, nie zmenou CASE

> ale skoro vždycky to bude mtime, pokud sám nechcete jinak.

dakujem pekne