squirrelmail

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Čtvrtek Duben 17 16:25:19 CEST 2003

> Vypada to, ze slovenska lokalizace je nejaka nekompletni.
> Prave jsem to zkusil - cestina funguje OK ale slovenstina blbne.
> T.j. pokud je to politicky pruchozi, tak by slo pouzit cestinu.
> Zkousel jsem to na Debian unstable a balicek z nej (verze 1.4.0-1)

userom je viacmenej jedno v akom jazyku to bude, len aby tomu rozumeli.
skusil som s nadejou cestinu, ale je to to iste, semtam nejaka stranka
naskoci v cestine, ale inac skoro vsetko v anglictine. ale funguje to
uplne random, niekedy sa stranka zobrazi cesky, po refreshi ide ta
ista stranka v anglictine. verziu mam tu istu co vy, akurat z rpm-ka.
uz som aj pomazal preferences co si to poukladalo pre uzivatelov,
zmrsil som konfigurak aby som zistil ci naozaj editujem ten spravny,
prekopal som si language defaults v exploreri... chova sa to uplne
nahodne. vsetky pokusy zlyhali, vidim to na systematicke hrabanie v
zdrojakoch. kazdopadne dakujem za snahu.