Pobezi RH9.0 na Pentiu 100MHz

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Čtvrtek Duben 17 16:33:10 CEST 2003

cw-mailinglist wrote:
 > Do sveta Linuxu jsem se dostal teprve pred 2 tydny.
 > Chtel bych proto se zeptat, jestli pobezi RedHat 9.0 na Pentiu 100MHz
 > s 40MB RAM a 2GB HDD (mozno i vice, ale zatim neni)? Na pocitaci mam v

Copak o to, pobezi, ale bylo by lepsi provest instalaci na disk na jinem
pocitaci, nebo aspon pro instalaci pridat RAM. Pote prepichnout disk do
ciloveho stroje a nakonfigurovat sit, Xka, a zkratka vse HW zavisle.

 > soucasne dobe RH7.3 a pouzivam ho jako router pro mikrovlnny pripojeni
 > v panelovem dome, ktere pouziva asi 10 uzivatelu. Chtel bych na nem
 > pouzivat HTB a mozna jeste Sambu a Apache. Diky moc.

Durazne vam vsak radim neexperimentovat se systemem ktery neznate (viz
ty dva tydny s linuxem) na pocitaci zajistujicim "kriticke sluzby" a
sverit reinstalaci nekomu zkusenemu. Experimenty si delejte na
nedulezitem stroji, nebo vas uzivaci zabijou az jim lehne na ?? dni
net.

Spis bych si polozil otazku proc ho vubec preinstalovavat? Proc Xka na
server/router? Pro 7.3 jsou stale dostupne bezpecnostni update. Co
v soucasnem systemu tak zoufale postradate, ze ho chcete zahodit?

Drzim palce at to dobre dopadne,
--
Martin Proks
http://aerospace.fsik.cvut.cz/proks               http://www.vzlu.cz