KOMERCE?: nabidka RedHat 9 ISO-Image

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Čtvrtek Duben 17 13:55:45 CEST 2003

### Jan Kubik napsal dne 16 Apr 2003, v 23:22 :
> Vazeni,
>
> zcela nahodne jsem pri brouzdani Internetem objevil zajimavou
> moznost jak ziskat originalni ISO-Image firmy Red Hat. Vsechni
> priznivce Red Hat Linuxu a GNU/GPL, kteri nemaji moznost si RedHat
> stahnout kvuli pomale lince najdou pomoc u firmy Vordta s.r.o z
> Pernikovic. (URL = aaa.bbb.cz)
>
> Firma Vodrta nabizi novy e-bussines model tzv. "internetove kavarny na
> druhou=IK2". Do teto IK2 se uzivatel spojuje z domova pomalou linkou a
> nebo z normalni internetove kavarny=IK1. V dialogu si vybere, jake
> [...]

Vážený pane Kubíku,
skutečně oceňuji váš vtip, ale bohužel konferenci čtou
i lidé, kteří nemají ani špetku smyslu pro humor,
a rádi čtou i něco mezi řádky, co nikdy napsáno nebylo.
Proto bych byl nerad, aby došlo o omylu a někdo vzal
tu zprávu vážně. Možná ani vás by nepotěšilo, až
byste musel někde u soudního jednání vysvětlovat,
jak jste to vlastně myslel :)

A proto dnes 17.04.2003 místopřísežně prohlašuji,
že ani firma ZDS, spol. s r. o., ani moje osoba,
nemá nic společného s uvedenou firmou Vordta s.r.o
z Pernikovic (URL = aaa.bbb.cz), ani s firmou Vodrta,
a rozhodně žádná ISO-Image firmy Red Hat nikomu
vypalovat NEBUDE.

Prohlašuji, že budeme vystupovat proti komukoliv jinému,
kdo by se porušování práv dopouštěl, a nebudeme také
tolerovat, aby se měřilo dvojím metrem, jak tu někdo
poznamenal.

Prohlašuji, že nadále odmítáme mít společného cokoliv
s čímkoliv, co je jakkoliv spojeno s firmou Red Hat Inc.,
nebo jejich známkami, ať už jsou registrovány kdekoliv.

Doufám, že už je skutečně všem jasné, že u nás si
vypálené CD se softwarem od Red Hat Inc. nekoupí.

A prohlašuji, že neznám ani vás, ani vaše jméno,
ať už jste k němu v jakémkoliv vztahu :)

S úsměvným a přátelským pozdravem
Z.Drvota

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director                  ICQ# 135770414
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708        tel:+420-466613756
530 02 Pardubice             fax:+420-466613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail