odfiltrovani poslechu radia pres squid

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pátek Duben 18 09:55:00 CEST 2003

> rad bych uzivatelum pripojenym pres squid zakazal poslech
> radia pres internet. Myslel jsem, ze by to slo nastavit v
> iptables, ale to bych musel zakazat vse na portu 80 protoze
> tcpdump ukazuje ze to radio jde prave z 80. Da se to nejak
> nastavit treba primo ve squidu.

Smernice o pouzivani vypocetni techniky a internetu v pracovni dobe. Zajdete
za reditelem, reknete mu proc to chcete. (Prilisne zatizeni linky, zpomaleni
ostatnich, kteri pouzivaji inet k praci) Pokud vam to schvali, udelate
kostru, kde specifikujete, co se nesmi. Zajdete za personalni, ktera tam
dopise takove ty pasaze o hrubem poruseni pracovni kazne. Vydate, nechate
zamestnance podepsat, ze to prevzali a cetli. Pak pri nejhorsim, potrestate
par viniku a pak budete mit klid.

Osobne se mi to osvedcilo vic nez hrani na kocku a na mys s uzivateli. Vy
neco vymyslite, oni vymysli, jak to obejit. Vy vymyslite, jak zakazat to,
cim to obesli. Oni vymysli ... to je neproduktivni.

Osobne se mi osvedcilo nahodit udici u personalni reditelky, ze neco neni v
poradku. Meli jsme takovou fajn paranoidni, ze kazdy touzi po jejich datech,
takze kdykoliv se neco takoveho naskytlo, tak to byla ona, kdo letel za
reditelem a ja jsem dostal prikaz neco takoveho vytvorit. :-)

Pripadne, pokud vedeni reaguje az kdyz se jich to skutecne tyka, tak omezte
reditelovi rychlost linky a az si zacne stezovat, tak reknete, ze bohuzel
lide poslouchaji ineternetova radia, nejde to technicky omezit a nemate
zadnou smernici, ktera by to zakazovala. :-)

Fuj, jsem to ale padouch, ale na 128kbit lince, kde je 20 uzivatelu to jinak
neslo. :-(

TNX

P.S. Ale pokud mate 2mbit linku, tak bych se na to vykaslal. :-) Mam tu
overeno, ze klidne muzu poslouchat 128kbit radio, vim, ze ostatni
poslouchaji take a zadne problemy to nedela.

Daląí informace o konferenci Linux