synchronizace souboru pomoci emailu

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Duben 18 10:22:36 CEST 2003

On Fri, 18 Apr 2003, Karel Kral wrote:

> Jeste jedna vec me trapi: mam par souboru co bych potreboval
> synchronizovat - ale jen pomoci posty. Zkousel jsem sendmail, mutt,
> pine, metasend - zadny nevyhovuje (bud zprava nepride jako attach, nebo
> nepride, protoze nejde nastavit odesilatele (bere si to nejakeho
> implicitniho), nebo nejde automaticky posilat emaily...)

Jde o textove soubory? Pokud ano, tak na jedne strane by melo stacit neco
jako

$ diff -u prvni.soubor druhy.soubor | /usr/sbin/sendmail -ffrom na me.cz
adresat na nekde.cz

A na druhe strane si u uzivatele 'adresat' dat do .forward neco na zpusob

|"/home/adresat/patchscript.sh"

A v patschscript.sh oriznout hlavicku dosleho mailu, a na zbytek aplikovat
/usr/bin/patch a tim zmenit puodni soubor.

--
JiKos.