XFree86 a co dal?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Duben 18 11:22:19 CEST 2003

Dne pá 18. dubna 2003 10:36 jste napsal(a):
> Ty jsem si bohuzel nezaznamenal
> Ted uz to ani nenabehne do konzole, s pocitacem mohu pracovat jen pres SSH
> z vedlejsiho stroje
> Cochtan
>
> PS:
>
> Jen tak mimochodem, jak lze zastavit X server? Umim ho vlastne jen spustit

No jednoduše ho nespouštět takže při startu změnit runlevel, nebo natrvalo
zmenit initab :-)

# Default runlevel. The runlevels used by RHS are:
#   0 - halt (Do NOT set initdefault to this)
#   1 - Single user mode
#   2 - Multiuser, without NFS (The same as 3, if you do not have networking)
#   3 - Full multiuser mode
#   4 - unused
#   5 - X11
#   6 - reboot (Do NOT set initdefault to this)
#
id:5:initdefault:

No a potom ten server spustit ručně a uvidíte co vám poví za chybu.
U mě to vypadne pokud z nějakého důvodu vypadne fontserver, nebo pokud šáhnu
do fontů, a něco tam blbě nastavím. :-(

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |