squid a proxy_auth

mastix mastix na netdpt.csc.cz
Sobota Duben 19 12:11:59 CEST 2003

Zdravím
Něco dělám špatně a netuším co tak mě už nezbývá dělat nic jiného než se zeptat.
Mám Squid/2.4.STABLE6 a rád bych vyřešil autentizaci uživatelů jménem a heslem. Zjistil sem že je zapotřebí externího programu pro autentizaci - našel jsem ho v /usr/lib/squid.
v manualu je psano že je potřeba kompilovat ale nemůžu najít zdrojáky a ten program ncsa_auth funguje správně. Není potřeba kompilovat squid pro podporu proxy_auth??

nastavení squidu mám tedy následující:
authenticate_program /usr/lib/squid/ncsa_auth /etc/squid/passwd
#acls
acl password proxy_auth REQUIRED
http_access allow password all
S takto nastavenými acl mě prohlížeč vyzve k zadání jména a hesla ale dál už se neděje nic a oběví se pouze hláška klasická explorerovská - to mě právě zaráží že se ani neoběví chybová hláška squidu.

jako klienta používám MSIE6.0 ale předpokládám že tady by neměl být problém.

Kdyby jste kdokoli přišel na to co dělám špatně dejte mi prosím vědět.
Díky mastix