Obnovovaci frekvence

Jiri Petrlik jiripetrlik na seznam.cz
Sobota Duben 19 17:45:22 CEST 2003

Zdravim,
pouzivam Mandrake 9.0 a chtel bych nastavit obnovovaci frekvenci monitoru na
85 HZ pri rozliseni 800*600, bohuzel pomoci kontrolniho centra to snad ani
neni mozny. Mohl by mi nekdo poradit jak to napsat primo do XF86Config.
Nemohu na to prijit protoze je tam spousta ruznych radku s ruznyma monitorama
a ja se v tom absolutne neviznam. Byl bych rad kdyby mi nekdo poslal normalni
alespon o trochu prehlednejsi XF86Config, protoze jsem si jist, ze je tam
spousta radku navic. Abych moh porovnat a zjistit co je tam potreba. Mockrat
dekuji za pomoc.

Jiri Petrlik