Jak zjistit jak dlouho nechodil internet?

Petr Ruzicka ruzickap na volny.cz
Neděle Duben 20 21:15:28 CEST 2003

Dobry den.
Nak neco podobneho jsem uz taky resil...
Nasel jsem program pouzivajici rrdtool : Hotsanic (viz freshmeat).
Krome pingu umi jeste sledovani dalsich veci jako cpu, uzivatele, web a
dasli...
Snad to pomuze...

BY PetrR