AD77 Infinity + DMA+ sound

Dr. Michael Eckstein ecksteinm na volny.cz
Neděle Duben 20 22:30:01 CEST 2003

Dobry den,

po upgrade pocitace mam motherboard AD77 Infinity s onboard zvukovou kartou
(Realtek AC'97 Audio for VIA (R) Audio Controller). Mam RH7.1 s kernelem
2.4.2-2. Sndconfig rika, ze karta neni primo podporovana, ale ze na
www.alsa-project.org je k dispozici driver.

Zdroje jsem z teto adresy stahl, zkompiloval a zkusil instalovat
snd-ac97-codec.o. Zvuk ale stale nejde. Prosim o radu, jak zprovoznit tuto
kartu.

Na motherboardu je take RAID s HPT371, ktery jsem zprovoznil a SCSI disky na
nem jsou v poradku. Mam dalsi disky na IDE1, kde je ale problem s DMA. Pokud
nastavim
hdparm -d 1 /dev/hda
pak program nahlasi DMA_... Operation not allowed   a DMA nejde na techto
discich nastavit. DMA nejde nastavit ani pro CDROM na IDE2. Na puvodnim
pocitaci s jinym MB (ABIT K7T-RAID) DMA nastavit pro tyto disky slo. Vite
nekdo, zda a jak by slo nastavit DMA na AD77 Infinity?

Dekuji predem za odpovedi.

Zdravi Michal