tisk v linuxu

Zdenek Burda Z.Burda na sh.cvut.cz
Pondělí Duben 21 10:49:41 CEST 2003

On Mon, 21 Apr 2003, Richard Holas wrote:

> No jo, já sice občas taky tisknu fotky, ale celkově tisknu HODNĚ málo a
> spíš si občas vytisknu nějaký mail a tak, takže se snažím koupit
> tiskárnu levnou (tak do 3kKč) téměř bez ohledu na to, jak drahý bude pak
> tisk... A nepředpokládám, že fototiskárny obecně budou tak levné (a když
> se to tak vezme, tak HP obecně taky... {NO FLAME!})

Presne kvuli tomuhle jsem si koupil HP DeskJet 656c, i s naplnema stala
neco kolem 1200,- a cernou napln doplnuju, barevnou nepouzivam tak jsem ji
prodal a dal tam prazdnou. Mam vyzkousene, ze se to da naplnit minimalne 6x
pak uz je horsi tisk (tisknu jen texty)

--
Zdenek Burda
ICQ#119838804

"Světlo na konci tunelu může být reflektor protijedoucí lokomotivy"