tisk v linuxu

Tomáš Lašťovička 42734353 na seznam.cz
Pondělí Duben 21 11:05:12 CEST 2003

Zdenek Mazanec wrote:

 > To ne, ale mam skvele zkusenosti s fototiskarnami hp (nekolik typu,
takove
 > ty mrsky co maji po prave strane klasicke A4 specialni prihradku na papir
 > 10x15) Tiskne mi to via cups cernobile i barevne srovnatelne kvalitne
jako v
 > "jinych os".

pridam se s nekolikaletou zkusenosti s Epson Stylus Color 740 (pripadne
Epson Stylus Scan 2500, coz je 740 se scannerem) - 740 ma dobrou podporu
v linuxu, bohuzel je to pokud vim posledni generace Epsonu, ktera nema
cartridge s chipem. cartridge novejsi generace (Cx0) se plnit nedaji
(aspon dokud nekdo neprijde na to, jak domluvit tomu chipu ;) ), nevim,
kolikrat se to da naplnit, poptam se - tata pouziva tri v praci...

--
Man and machine: The neverending fight :)

Tomas Lastovicka
ICQ:    116950347
Jabber: garfield na njs.netlab.cz
42734353 na seznam.cz