wwwoffle a mdk 9.1 - prosím (=?iso-8859-2?q?del=B9=ED?=)

Radomír FOJTÍK radfoj na seznam.cz
Pondělí Duben 21 11:39:14 CEST 2003

Mám problém s proxy wwwoffle. Jsem BFU, a rozhodl jsem se naplno používat
linux (MDK 9.1). Mé základní požadavky na něj jsou: web a mail (KDE 3.1 fakt
super),samozřejmě bezpečný a stabilní.

Pro dialup jsem se rozhodl nainstalovat WWWoffle proxy server formou rpm z
contribu. Kde je problém?

Pravděpodobně souvisí s DNS. Normálně je můj /etc/resolv.conf prázdný a po
připojení na net se v něm objeví DNS(?) adresy. A já musím v mcc (grafický
nástroj pro různá nastavení) restartova demona wwwoffled. Pak dám v konzoli
wwwoffle -on (fetch) a funguje to. Bez restartu toho demona si neprohlednu
nic.

Poradí mi někdo, jak to lze automatizat?

Četl jsem faq, hledal v konferenci a různě zkoušel:

např.    doplnit následující řádek na začátek /etc/ppp/ip-up.local:
            /usr/bin/wwwoffle -online -c /etc/wwwoffle/wwwoffle.conf

ale bezvýsledně.

Ve faq wwwoffle byl zmiňovám tuším pdnsd, ale balíček pro mdk nemám a
kompilovat si netroufám.

Dodám ještě že mám nainstalovaný tmdns .

Děkuji za případnou pomoc a rád uvítám tipy ke zlepšení dialupu.