Mount /cdrom a prava na adresare

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Úterý Duben 22 07:13:08 CEST 2003

Peter Luciak <luciak na creon.profinet.sk> wrote:
-> furt ma trapi neprijemna vec: Po mounte /cdrom maju adresare na CD prava
-> 555, ale ja pochopitelne chcem 755. Nikde som nenasiel nejaky option pre
-> mount, ktory by toto upravoval. Neviete niekdo ako sa to da osetrit?

hmm, cim to kopirujete? ja som uz aj zazil to, ze program ktory kopiroval,
nastavil RO flagy na zaklade toho ze bol RO filesystem...

(nebolo to na linuxe, ale dost dobre si viem predstavit ze to niekto urobi)

They that can give up essential liberty to obtain a little temporary
safety deserves neither liberty nor safety. -- Benjamin Franklin