OT: image ntfs

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Úterý Duben 22 07:06:04 CEST 2003

->> >Vedel by mi niekto poradit, ci to je mozne, napr. pomocou prikazu "dd",
->> >alebo pomocou nejakej inej utility. Doteraz som pouzival norton ghost
->> >ale ten pre XP nemam k dispozicii.
->>
->> Ano pomocí dd to jde. Je dokonce jedno jestli je to ntfs nebo cokoliv
->> jiného. dd nečte strukturu té partition, jednoduše to zkopíruje. To
->> sebou zase nese tu nevýhodu, že výsledná kopie zabere tolik místa jako
->> celá partition - bez ohledu na to kolik je tam uživatelských dat.
->
-> skomprimovat vysledok vytvoreny cez `dd' ->bzip komprimuje dobre,
-> nevyhodou moze byt dlhsie trvanie vytvarania/extrahovania, gzip
-> komprimuje trochu horsie ale netrva to tak dlho;

skomprimovany obraz filesystemu moze aj tak zozrat menej ako skomprimovany
obraz particie. hlavne ked na 'volnom' mieste nie su same nuly...

BSE = Mad Cow Desease ... BSA = Mad Software Producents Desease