Re: Ceske fonty pro Qcad

_ - cifkar na seznam.cz
Úterý Duben 22 13:44:20 CEST 2003

cxf se da otevrit primo ve qcadu... je to soubor, kde ma kazde
pismeno svuj ctverecek, ale bohuzel nektere crverecky na pozici
ceskych (iso2) znaku jsou prazdne... nerad bych to pocestoval sam
pokud to jiz nekdo delal...

Reklama:
Seznam Prace - Hledate praci nebo menite zamestnani? http://prace.seznam.cz