LPD, CUPS, LPRd ...

mailing na lentus.sk mailing na lentus.sk
Úterý Duben 22 13:43:22 CEST 2003

http://www.linuxprinting.org/foomatic2.9/show_printer.cgi?recnum=Okidata-Oki

> Co budou klienti? Pres jaky protokol se bude tisknout? Dokud nedodate tyto
> informace, tak vam tezko nekdo poradi.
>
> -- Honza Houstek
klienti:
diskless (LTSP.org) Linux 2.4.19 + Debian
BTW: o mesiac ma byt zaujimat tato info aj pre W2K klientov - zatial nie

protokol?
tlacit sa bude z OpenOffice (a Konqueror a pod., WM bude KDE 3.1.1) cez
Ethernet (TCP/IP) - ak mate na mysli nejaky tlacovy_protokol - neviem,
nevyznam sa - mozte poradit aj v tejto oblasti
TNX