Jak merit prenesena data pro ruzne IP adresy?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Duben 22 15:12:19 CEST 2003

On Tue, 22 Apr 2003, Sasdad wrote:

> Ja bych je ale potreboval.

> ... btw, zalezi na tom? pre mna su tieto informacie _uplne_zbytocne_.
> dokonca mozem byt rad ze mi zbytocne nezatazuju linku..

Hmm, sice to možná zatěžuje linku, ale hlavně je to SLUŠNOST.
Poslední dobou je v módě přidávat svoje názory k čemukoliv, většina se ale
ani nepodepíše a pak to už nikomu nepřijde divné, že se tady používají
všelijaké přezdívky, příspěvatelé neumějí někdy ani poděkovat za snahu
druhých řešit jejich problém.

Mě to třeba vadí a to tak, že takovým lidem, kteří nectí to, že tato
konference není nějaká veřejná nástěnka alá mistral.cz, na dotazy
ani neodpovídám, byť bych odpověď třebas znal.

R.V.