Jak merit prenesena data pro ruzne IP adresy?

Jan Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Úterý Duben 22 15:21:42 CEST 2003

> Ja to chapu, ale preci jenom nemusim vsude rozhlasovat jak se jmenuji.
> Chapu ze ke slusnosti to patri, ale tady to je plne verejna diskuze a
> kazdy nemusi vedet jak se jmenuji, aby mi odpovedel.

Taky to ovsem neni chat-room a neni cilem vymyslet si deset indentit se
stupidnimi prezdivkami a pak se pohadat navzajem. Nenutime prece nikoho,
aby nam posilal rodne cislo jeste driv, nez si vubec precteme jeho mail.

-- Honza Houstek