news reader pro X

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Úterý Duben 22 15:59:14 CEST 2003

Dobrý den,

hledám program pro čtení news skupin pod Xy. Zkoušel jsem pan, mozillu a
sylpheed. Ve všech programech mi chybí příkaz (klávesová zkratka) pro přeskočení
na následují nepřečtenou zprávu, přičemž nechci tuto zprávu ihned stahovat. Chci
po těch nepřečtených zprávách skákat a až mě některá zaujme tak ji stáhnout a
přečíst její obsah. Ve MS světě mi vyhovoval program News Agent a hledám pro něj
Linuxovou alternativu.
--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15